Creditul va fi eliberat în tranșe, în funcție de etapele realizării programului de investiții, potrivit datelor din convocator.
Pentru acest an, conform informațiilor dintr-un raport al firmei, conducerea are în vedere crearea de legături de acces între zona comercială și căile de circulație și transport în comun (metrou, respectiv gară), în cadrul ambelor centre comerciale din București și Brașov.
„Un alt obiectiv îl reprezintă extinderea zonelor de distracție (cinematograf, bowling, biliard, patinoar) din cadrul ambelor centre comerciale, atât pe zonele existente, cât și pe zone adiacente sau nou create. Pentru realizarea acestor obiective, conducerea are în vedere și achiziția de terenuri suplimentare”, potrivit sursei citate.
Totodată, un spațiu de 1.200 de metri pătrați de la parterul centrului din București va fi reamenajat în vederea închirierii de branduri precum MAC, Wolford sau Tchibo. Compania poartă discuții și pentru aducerea unor noi mărci din cadrul grupului Inditex, din care fac parte Zara, Massimo Dutti, Bershka și Pull&Bear.
„La parterul corpului Central al clădirii din București, se vor elibera circa 1.200 mp comerciali, prin relocarea magazinelor existente în prezent din această zona în galeria de acces de la metrou”, menționează raportul.
De asemenea, H&M urmează să înceapă amenajarea spațiilor de la etajul 2, corp Splai, în vederea extinderii magazinului pentru colecție a de decorațiuni pentru casă.
Unirea Shopping Center a încheiat anul trecut cu afaceri de 17 milioane euro, cu 8% mai mici față de 2012, și un profit net în scădere cu 51%, la 637.048 euro.
Compania este controlată de soții Dan și Carmen Adamescu, prin intermediul The Nova Group Investments România, care deține 74,16% din titluri.
În structura acționariatului se mai regăsește SIF Muntenia (SIF4), cu 10% din titluri, în timp ce 15,8% din capital este deținut de alți acționari.